9.8 Zorgkaartnederland
Google maps laden...

Contact

Wilt u meer weten over de zorgprogramma's, de werkwijze of heeft u een andere vraag? Neemt u dan contact op met het contactcenter van PCC.

PCC Health Promotion B.V.
Maanlander 10
3824 MP Amersfoort
+31884656000
info@pccnederland.nl

 

Bereikbaarheid
- maandag t/m vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur
- Ook in de vakantieperiodes zijn wij bereikbaar

Bij een crisissituatie raden wij aan contact op te nemen met uw huisarts. Bovendien kan er te allen tijde via de website en infomailbox contact worden gelegd met de praktijk. Wij nemen de volgende werkdag zo spoedig mogelijk contact met u op.

 

Wachttijd
Momenteel is er een aanmeldingswachttijd van twee weken voor een intakegesprek, vervolgens zal er binnen twee weken een vervolgafspraak worden gepland. 

Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u altijd contact opnemen met ons, of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u ondersteunen, zodat u binnen vier weken vanaf uw eerste contact met een zorgaanbieder een intakegesprek krijgt, en dat binnen tien weken vanaf de intake, de behandeling is gestart. Dit zijn de maximale aanvaardbare wachttijden die door zorgaanbieders en zorgverzekeraar gezamenlijk zijn overeengekomen.


Ervaring delen
Binnen PCC hechten wij grote waarde aan cliëntervaringen. Deze worden gebruikt voor de ontwikkeling van de praktijk. Wilt u uw ervaring met ons delen of juist graag lezen hoe anderen de zorg bij PCC hebben ervaren, kijkt u dan op Zorgkaart Nederland


Nieuwsbrief
Op de hoogte blijven van de ontwikkelingen binnen PCC? Meldt u dan hier aan voor onze nieuwsbrief en ontvang regelmatig bericht van ons.


Laatste update op: 10-7-2019.

Neem contact met ons op

Enkele gegevens ontbreken of zijn onjuist

Het formulier kan nog niet worden verzonden omdat het nog niet helemaal (correct) is ingevuld.